Donaties

Het werk dat wij doen kunnen wij niet uitvoeren zonder onze trouwe sponsoren. Om ook in de toekomst ons werk voort te kunnen zetten zijn wij dus doorlopend opzoek naar sponsoren voor ons werk. U kunt hierbij denken aan sponsoring op financieel gebied maar ook sponsoren voor voer, benodigdheden en ander materiaal zijn van harte welkom.

Uiteraard doen we ook graag iets voor u terug. Daarom zijn er mogelijkheden tot naamsvermelding op onze website, in onze nieuwsbrief of op andere nader over een te komen manieren. Hieronder kunt u onze verschillende sponsorpakket bekijken:

Vriend van...

U kunt Vriend van Stichting Animal's Faith worden voor slechts €5,- per maand! U wordt dan vermeld in onze nieuwsbrief en maakt kans op leuke extraatjes!

Vriend van de stichting worden, is heel simpel. U kunt het bedrag van €5,- (meer mag natuurlijk altijd) maandelijks overmaken naar rekeningnummer NL11INGB0008130459 t.n.v. Stichting Animals Faith te Maastricht o.v.v. "vriend".

Alvast heel hartelijk bedankt!

Donaties

Eenmalige donaties zijn van harte welkom!

Dit kan om een geldbedrag gaan, voer, speelgoed, snoepjes, kattenbakzand, krabpalen, maar ook donaties zoals schoonmaakproducten, schrobborstels, schuursponsjes, hekwerken, voerbakken, hondenhokken etc. zijn van harte welkom! Wij zijn zeer dankbaar voor elke gift.

Geldbedragen, elk bedrag is welkom, kunt u storten op IBAN: NL11INGB0008130459 t.n.v. Stichting Animals Faith te Maastricht of gebruik de PayPal knop aan de rechterzijde van de pagina. Andere donaties mag u altijd komen langsbrengen. Wij zijn 7 dagen per week geopend!

Adoptie op afstand

Adopteer een dier naar keuze op afstand door deze maandelijks te sponsoren met een bijdrage van €35,- (hond) of €17,50 (kat). Hiermee kunnen wij deels instaan voor voer, water, medische en overige verzorging. Uw naam wordt dan op de website bij het gekozen dier vermeld, eventueel met een link naar uw website. Indien u dit wenst, kunt u uiteraard ook anoniem blijven.

Het bedrag van €35,- of €17,50 per maand kan overgemaakt worden op IBAN: NL11INGB0008130459 t.n.v. Stichting Animals Faith te Maastricht o.v.v. "Sponsoring + naam van het dier".

Algemeen sponsor

Indien u de doelstellingen van Stichting Animal’s Faith een warm hart toedraagt, kunt u als sponsor worden opgenomen in alle uitingen die wij verrichten. U bent al sponsor voor een bedrag van €1.500,- per jaar. Indien u een contract voor minimaal 3 jaar afsluit wordt dit bedrag verminderd tot €1.250,-.