Absi Geadopteerd

Lieve, vriendelijke, zelfverzekerde jongen.

Absi komt oorspronkelijk uit Saoedi Arabië, waar hij door een stichting is opgevangen, maar geen huis vond. Hij is toen naar Nederland gekomen en in ons asiel opgevangen. Absi werd al snel geadopteerd en alles leek goed te gaan. Helaas kwamen we er maanden na de adoptie achter dat Absi niet alle medische zorg kreeg die hij nodig had, en hebben we actie ondernomen. De adoptanten wilden echter niet doen wat nodig was, waardoor we besloten hebben dat het beter was als Absi terug naar het asiel kwam.

Absi is hier weer helemaal opgeknapt en voelt zich kiplekker. Hij is een echte buitenkat en gaat graag op onderzoek uit. Absi is heel zelfverzekerd en niet bang voor andere katten, honden, etc. Hij is super vriendelijk naar mensen toe, laat zich graag aaien, maar doet ook graag zijn eigen ding. Absi is dus op zoek naar een leuke plek, waar hij lekker naar buiten kan en rond kan struinen om dan thuis zijn buik rond te eten onder het genot van aaitjes en knuffels.

Europese Korthaar

Kater - gecastreerd