Akela Geadopteerd

Lief meisje dat af en toe moeite heeft met rust pakken.

Akela is altijd bij dezelfde mensen geweest van pups af aan. Ze heeft altijd al wat moeite gehad met haar rust te pakken. Haar baasjes hebben altijd al de bench gebruikt, wat Akela duidelijk hielp. Ze vindt dit plekje fijn en kan rustig slapen. Toen in de buurt van de baasjes een hoop chaos ontstond, vond Akela het erg moeilijk om rustig te blijven onder deze situatie. Aangezien het er niet beter op werd in de buurt en Akela het duidelijk steeds moeilijker kreeg hierdoor, hebben de baasjes besloten afstand van haar te doen.

Bij ons laat Akela zich zien als een (soms iets te) enthousiaste en lieve meid. Ze is heel sociaal naar mensen en dieren en loopt uitstekend aan de lijn. Akela had wel wat dagen nodig om bij te slapen. Ze kan wat blaffen hier en daar als ze niet genoeg rust kan krijgen, maar aangezien ons asiel over het algemeen een heel rustige omgeving is, gaat dit al vele malen beter. Ze luistert ook heel goed wanneer iemand sturing geeft voor het blaffen. Haar bench vindt ze ontzettend prettig en aangezien het haar ook heel goed helpt, hebben wij die ook in gebruik.

We zoeken voor Akela dan ook een huisje waar haar haar rust gegund wordt. Ze kan dus zeker met andere dieren of kinderen geplaatst worden, zolang het huishouden maar een kalme omgeving voor haar is. Een huis waar haar rust als prioriteit wordt gezien. Verder stelt Akela niet veel eisen, buiten iemand waar ze lekker mee kan knuffelen. ;) Akela moet nog gesteriliseerd worden, dit wordt volledig geregeld door de stichting.

Mopshond x Pomeriaan

Teef