Baco Geadopteerd

Lieve, vriendelijke en vrolijke hond. Baco leefde bij een man alleen op een appartement. Hij werd in het begin regelmatig uitgelaten, maar de man zelf had weinig vertrouwen in Baco rondom andere honden, waardoor hij spanning op Baco ging projecteren. Baco heeft echter nog nooit wat naar een hond gedaan.
De man zat zelf niet lekker in zijn vel en ging daarom bij steeds meer dingen spanningen projecteren en steeds minder zijn huis uit, waar Baco uiteraard door beïnvloed werd.
Uiteindelijk is in samenspraak met de dierenpolitie besloten dat het beter was als meneer afstand nam van Baco. Zo is hij bij ons gekomen.

Baco laat zich hier als een lieve en vrolijke hond zien. Hij kon nog niet zoveel toen hij bij ons kwam, maar leert snel. Andere honden vindt hij nog wat spannend, maar hij kan zonder problemen in een groep meelopen of vreemde honden passeren. Het daadwerkelijke ontmoeten van honden, zijn we nu aan het trainen.

Baco zoekt een leuk, actief gezin/persoon, die samen met hem de wereld verder wil ontdekken. Die vertrouwen in hem heeft en hem de sturing geeft, die hij nodig heeft om steeds wat zelfverzekerder te worden.

Amerikaanse Stafford

21/10/2013