Brucey Geadopteerd

Lieve, stoere jongen.

Brucey is samen met zijn broer Gio naar Nederland gekomen vanuit een Spaans asiel dat samenwerkt met een asiel in Nederland. Eenmaal in Nederland leek het erop dat beide broers de infectieziekte Leishmania hadden. Het Nederlandse asiel wilde de twee daarom terugsturen naar Spanje. Om te voorkomen dat de pups die lange reis nóg eens moesten maken, hebben wij aangeboden om het duo op te nemen in ons asiel.

Brucey is ontzettend lief en knuffelig. Ook redelijk druk, maar dat hoort natuurlijk bij de leeftijd. Brucey is nog hartstikke jong en moet nog veel leren. Hij loopt al keurig aan de lijn, zeker voor zijn leeftijd, en hij is de bench inmiddels gewend. Brucey is wat drukker en stoerder dan zijn broer.

Onze dierenarts zal beide broers nog een keer testen op Leishmania, omdat testuitslagen bij honden jonger dan zes maanden niet helemaal betrouwbaar zijn.

We zoeken voor Brucey een leuk gezin, dat hem met rust en geduld wil begeleiden bij het ontdekken van de wereld. Een gezin dat hem voldoende mentale en fysieke uitdaging kan bieden buiten de deur en hem veel rust gunt in huis zodat hij kan opgroeien tot een leuke en stabiele hond. Brucey kan prima geplaatst worden bij kinderen, en bij honden, katten en andere dieren.

Kruising

03/09/2021