BW (BeeWee) Geadopteerd

Rustige, lieve jongen.

BW is opgevangen door een organisatie in Saoedi-Arabië. Zijn geboortedatum weten we niet zeker, dus hij is waarschijnlijk daar op straat geboren en zo bij deze organisatie terecht gekomen. Zij hebben ons benaderd en gevraagd of wij een plekje konden vinden voor deze lieve kater. Dus hij heeft de reis gemaakt, en is nu op zoek naar een huis.

BW is een hele lieve en hele rustige kater. Hij komt graag knuffelen, maar houdt ook zeker van zijn rust. BW geeft aan wanneer het genoeg is door heel lichtjes in je handen te bijten. Hij geeft dus heel netjes zijn grens aan.

Hij zou andere katten niet zo leuk vinden volgens de organisatie waar hij vandaan komt. We merken dat wanneer het hem te druk wordt, hij van zich af kan blazen of slaan naar andere katten. Verder gaat de algemene omgang met elkaar goed. Hetzelfde geldt voor honden. Als deze lekker rustig zijn dan vindt BW het allemaal prima, maar wordt het te druk dan zal hij dit ook zeker laten merken. Om deze reden zullen we hem ook niet bij kleine kinderen plaatsen, maar grotere, rustigere kinderen vanaf een jaar of 14 zullen prima gaan.BW zoekt dus een lekker rustig plekje, waar hij vooral lekker zijn eigen ding kan doen en af en toe fijn kan komen knuffelen. Hij ligt bij ons erg vaak buiten en heeft ook zeker uitdaging nodig, dus een tuin zou voor hem super zijn.

Europese Korthaar

Kater - gecastreerd