Fourni Geadopteerd

Lieve, zachtaardige, vrolijke dame.

Fourni is als pup door een stichting uit het buitenland gehaald en is toen bij mensen terechtgekomen die haar op facebook hadden gezet ter herplaatsing. Zo is ze bij haar laatste baasjes terecht gekomen. Ze leefde daar samen met een kindje van 4 jaar en een andere hond. 5 maanden is dit goed gegaan, maar de laatste weken kreeg Fourni steeds ruzie met de andere hond in huis. Soms zelfs tot bloedens toe. Haar baasjes vonden dit niet verantwoord in verband met hun kind dus kozen ze voor afstand.

Fourni is een heel lieve hond, die af en toe een beetje eigenwijs is. Ze zit nu natuurlijk volop in haar eerste puberteit, dus is zichzelf nog flink aan het ontwikkelen en haar grenzen op aan het zoeken.
Ze is bij ons heel sociaal en loopt dagelijks in een roedel met andere honden. Ze kan prima geplaatst worden bij kinderen, mits die goed begeleid worden in de omgang met Fourni en haar ook genoeg rust gunnen, zodat ze niet hyperactief wordt. Ze kan zeker ook prima bij andere honden geplaatst worden. Voor Fourni zijn we op zoek naar een leuk, actief gezin, dat haar lekker stuurt en genoeg grenzen aangeeft waar nodig. Een gezin dat beseft dat deze dame de komende 2 jaar nog even lekker door zal puberen, maar daar rustig en consequent mee om kan gaan. Zo kan Fourni haar open, vrolijke en zelfverzekerde karakter behouden, zonder in stressgedrag te vallen.

Kruising

Teef - gesteriliseerd