Guus Geadopteerd

Jonge, actieve hond die veel sturing nodig heeft.

Guus woonde sinds pup bij een jong stel. Toen hij in de puberteit kwam, ontstonden er wat problemen. Guus begon spullen te claimen en te grommen. Nadat er een aantal hapincidenten waren geweest, namen de baasjes van Guus contact met ons op. Wij zijn toen op huisbezoek geweest en Guus is een tijdje in ons trainingscentrum geweest. Guus deed het bij ons heel goed en zijn gedrag verbeterde snel. Maar, mede omdat mevrouw zwanger raakte, had het stel het gevoel dat zij Guus niet de begeleiding en sturing konden bieden die hij nodig heeft. Daarom hebben zij besloten hem bij ons af te staan.

Guus is een actieve, jonge hond die middenin zijn puberteit zit. Hij heeft dan ook veel begeleiding nodig. Maar met voldoende sturing, structuur en rust, doet Guus het super. Hij is een hele vrolijke en sociale hond. Bij ons laat hij geen claimgedrag zien. Hij loopt keurig aan de lijn, zowel alleen als samen met andere honden. Guus geniet van het spelen met andere honden op het speelveld.

Voor Guus zijn wij op zoek naar actieve mensen, die samen met Guus op avontuur willen gaan. En die hem met de juiste sturing, geduld en rust door zijn puberteit kunnen helpen, zodat hij zich kan ontwikkelen tot een kalme, stabiele hond. Guus kan prima bij andere honden worden geplaatst. Bij kinderen kan ook, maar voor zijn rust plaatsen we Guus alleen bij wat oudere kinderen vanaf een jaar of 13.

Poedel

29/11/2020