Michu Geadopteerd

Grote, relaxte en lieve kater.

Michu is in begin augustus in ons asiel terechtgekomen. Dit vanwege een allergische reactie in het gezin.

Michu is een echte Garfield: groot, stoer en relaxed. Hij houdt van slapen en vindt het ook fijn om lekker geaaid te worden. Michu geeft wel aan wanneer het genoeg is door met een pootje te slaan (zonder nagels) of even licht zijn tandjes op de huid te zetten en dat is ook prima, want praten kan hij niet. Michu houdt ook veel van eten, nee geen lasagne zoals Garfield ;) Maar zijn nieuwe baasje zal zijn gewicht wel even in de gaten moeten houden.

Michu kwam in zijn vorige huis in de tuin, maar dit was altijd maar van korte duur. Hij komt bij ons wel veel buiten, dus een tuin is zeker fijn voor hem. Omdat Michu wel duidelijk gevoelig is voor drukte en zich dan graag terugtrekt, zullen we hem niet met kleine kinderen plaatsen. Kinderen die hem zijn rust gunnen vanaf een jaar of 13, gaan prima kunnen.

Europese Korthaar

Kater - gecastreerd