Mickey Geadopteerd

Rustige kater op leeftijd

Omdat zijn baasjes (terug) zijn verhuisd naar de V.S. leek het hun beter om voor Mickey een nieuw thuis te zoeken in Nederland. Na ongeveer 12 jaren trouwe dienst als huiskater moet Mickey nu weer op zoek naar een nieuwe plek. Dat is wel een hele grote uitdaging voor zo’n kater op leeftijd.

In het asiel is hij behoorlijk op zichzelf, rustig, en afwachtend. Loopt rustig door zijn verblijf naar het eten en laat blazend weten wanneer een andere kat iets te kort bij hem komt. Hij lijkt nu nog geen knuffelkater. En oppakken mag zeker niet. Maar hier bij Animal’s Faith zien we Mickey’s houding met kleine stapjes wel positief veranderen.

En verdient ook Mickey wel een fijnere plek om verder te mogen gaan met zijn leven. Hij is niet veeleisend (een tuin niet noodzakelijk) en hij heeft ook geen medische verzorging nodig. Alleen een thuis waar hij hopelijk weer vertrouwen krijgt in lieve mensen die deze “grumpy old cat” een gezellig tehuis willen geven. Omdat Mickey oa. niet gemakkelijk in een transportmand te krijgen is zoeken we speciale kattenbaasjes die met geduld en aandacht hem de juiste verzorging kunnen geven.

Europese korthaar

Kater - gecastreerd