Mila Geadopteerd

Superlieve, wat terughoudende meid.

Onze hulp werd ingeroepen voor de toen hoogzwangere Mila. Haar baasje was opgenomen in het ziekenhuis, Mila zat in de kelder opgesloten en kon door niemand benaderd worden. Wij hebben haar opgehaald en haar baasje heeft Mila vervolgens bij ons afgestaan.

Eenmaal bij ons zijn we meteen aan de slag gegaan met Mila, zodat ze ons goed leerde kennen voor de bevalling. Het was natuurlijk heel belangrijk dat wij haar pups konden verzorgen en Mila konden helpen. Gelukkig ontdooide Mila al snel en op Valentijnsdag is zij bevallen van tien prachtige pups, waar zij heel goed voor zorgt. Mila wandelt elke dag lekker een dik uur mee, dit vindt ze ook heel leuk. Ze loopt uitstekend aan de lijn. Mila vindt vreemde mensen spannend, ze heeft daarom extra begeleiding nodig als ze nieuwe mensen gaat ontmoeten. Zodra ze je vertrouwt, houdt Mila ook van knuffelen.

Wij zijn op zoek naar mensen die het welzijn van Mila vanaf nu voorop gaan zetten. Mensen die stevig in hun schoenen staan en haar op een goede manier kunnen begeleiden. Mila heeft nog niet veel van de wereld gezien, dus hoog tijd om daar verandering in te brengen en samen op avontuur te gaan! Mila kan prima bij andere honden geplaatst worden. Bij kinderen kan Mila ook geplaatst worden, ze is immers zelf moeder. Er moet dan wel rekening gehouden worden met haar angst voor vreemde mensen en zal dus niet bij eventuele vriendjes of vriendinnetjes van de kinderen kunnen om iedereens veilgheid te waarborgen.

Mechelse Herder

Teef - gesteriliseerd