Misha Ter adoptie

Lieve, voorzichtige en speelse kater.

Misha is in juli 2023 samen met 18 andere katten vanuit Spanje naar Nederland gekomen. Zij kwamen van een asiel in Spanje waar zij allemaal samen leefden.

Bij binnenkomst was Misha best wel bang. Hij wilde niet uit zijn hokje komen. Niet gek, na een lange busreis en alle indrukken. Nu zijn we 1 maand later en nu zien we dat Misha helemaal is ontdooid. Hij houdt van knuffelen en spelen. Hij laat met zijn zachte miauw horen als hij aandacht wilt. Misha vindt het ook fijn om van een hoogte alles in de gaten te houden. Bij nieuwe mensen kijkt Misha liever even de kat uit de boom, maar al snel heeft hij door dat ook nieuwe mensen lief zijn en laat hij zich aaien!

Misha heeft van de stress van de reis naar Nederland een beetje niesziekte opgepakt. Hij zit daarom vanaf binnenkomst al apart en is het daarom nog niet duidelijk of Misha een tuin nodig heeft. Als we naar zijn knuffelige karakter kijken, zal dit niet nodig zijn, maar het is niet helemaal zeker.

Europese Korthaar

Kater - gecastreerd