Museau Geadopteerd

Snuitje alias Museau.

Jongere Franse zwerfkater die goed met mensen kan opschieten. Hij vraagt graag aandacht en drentelt veel om zijn verzorgers heen. Geeft kopjes, kletst behoorlijk, en aaien laat hij ook goed toe. Oppakken vindt Museau nu nog niet echt oké, maar wanneer hij iemand goed leert kennen, zal het misschien wel mogen. Hij geeft op subtiele wijze aan wanneer hij genoeg geaaid is voor het moment.
Wanneer Museau geconfronteerd werd met nieuwe viervoeters was dat eerder een probleem in zijn oude omgeving. Sinds hij bij ons zit, zit hij samen met Nori. In het begin gingen ze elkaar vooral uit de weg, maar elke dag zijn ze steeds wat meer naar elkaar gegroeid en zijn inmiddels goede maatjes. Resultaat: Museau heeft Nori geholpen eindelijk uit haar schulp te kruipen! We kunnen hem dus ook wel onze therapie-kat noemen. ;) Deze twee samen adopteren is dan ook zeker mogelijk, en heeft zelfs onze voorkeur.

We hopen een nieuwe plek voor Museau te vinden waar hij naar hartelust kan wandelen en thuis mag relaxen bij lieve baasjes.

Europese Korthaar

Kater - gecastreerd