Paco Geadopteerd

Super lieve, vrolijke lobbes.

Paco is met 4 maanden oud uit Griekenland gehaald door een stichting en bij zijn vorige eigenaresse geplaatst. Mevrouw was op zoek naar een middelgrote hond en er was haar verteld dat Paco niet zo groot zou worden, terwijl hij met 16 weken al bijna middelgroot was. Paco groeide uit tot een behoorlijke grote en stevige hond. Mevrouw was zelf niet zo groot en sterk en zat niet zo lekker in haar vel. Paco merkte dit en probeerde haar te beschermen door uit te vallen naar andere honden. Mevrouw heeft meerdere trainers gehad, waarbij hij zich altijd keurig gedroeg. Ook bij andere mensen, zoals vriendinnen of kennissen viel Paco niet uit aan de lijn. Uiteindelijk heeft ze onze hulp ingeschakeld en eenmaal bij haar thuis zagen wij dat mevrouw er helemaal doorheen zat wegens meerdere omstandigheden. Zowel voor mevrouw als voor Paco was het beter om hem te herplaatsen. Zo is hij bij ons gekomen.

Bij ons is Paco eigenlijk alleen maar heel lief en leuk! Soms een beetje lomp. Met de juiste sturing is hij vrolijk en heel sociaal naar alle dieren. Paco houdt van wandelen en trainen. Hij loopt keurig aan de lijn zowel alleen als met andere honden.

Paco heeft in een vorig gezin veel spanningen en gedoe rondom kinderen meegemaakt, wat hem wantrouwender hieromtrent heeft gemaakt. Wij zoeken voor Paco's rust dan ook een huis zonder kinderen voor hem.

Paco is een ideale beginnershond, maar zal ook de gevorderde hondenbezitter veel plezier brengen. We zoeken een leuk huis voor hem met of zonder andere honden of dieren, maar zonder kinderen. We zoeken mensen die met Paco op avontuur willen gaan en leuke dingen met hem wil ondernemen, maar die hem thuis de rust geven die hij nodig heeft.

Kruising

25/01/2018