Pepsi Geadopteerd

Lieve, vrolijke, clowneske dame.

Pepsi zat samen met haar broer Cola in een opvang in Kroatië. Ze zaten daar al vanaf jonge leeftijd in een kennel en kregen niet heel veel meer te zien dan dat. Ondanks het ontzettend vrolijke karakter van Pepsi kwam er nooit iemand voor haar kijken. Daarom heeft Liz besloten haar via onze stichting te gaan plaatsen, want we weten zeker dat ze hier een goed plekje gaat vinden.

Pepsi was een beetje all over the place toen ze net in het asiel kwam, zo blij was ze te gaan wandelen en meer van de wereld te zien. Ondertussen loopt ze netjes aan de lijn en ontdekt ze steeds meer van de wereld. Ze geniet met volle teugen en is het zonnetje in ons asiel, altijd vrolijk en altijd klaar om je kusjes en knuffels te geven. Pepsi is een ongecompliceerde spring-in-'t-veld. Een jonge meid die veel wil ontdekken. Ze kan uitstekend overweg met alle honden en andere dieren en is dol op kinderen.

We zoeken een gezellig huishouden voor Pepsi. Liefst een warm gezin in een huis met tuin. Ze kan zonder problemen bij andere dieren geplaatst worden. Kindjes zou ze leuk vinden, liefst niet te klein, want in haar enthousiasme kan Pepsi nog wel eens een tikkeletje lomp zijn, maar kinderen vanaf een jaar of 7 zou ze te gek vinden! Ze houdt van lekker wandelen, maar voor chillen op de bank draait ze haar pootje ook niet om.
Op zoek naar een gezellige metgezel? Plan dan zeker eens een date met Pepsi!

Belangrijke kenmerken van Pepsi zijn:
Energielevel: gemiddeld
Intelligentie: laag
Zelfvertrouwen: hoog
Zelfbewustzijn: laag
Vasthoudendheid: gemiddeld

Het is bij een adoptie belangrijk dat je zelf hoger dan of gelijk aan de hond die je wil adopteren scoort, om ervoor te zorgen dat er een passende match uit kan voortvloeien.

Kruising

Teef - gesteriliseerd