Prins Ter adoptie

Lief, soms wat grumpy mannetje.

Over het verleden van Prins weten we niet zoveel. Zijn baasje was erg ziek toen hij afstand deed van Prins. Hierdoor moest hij verhuizen en kon hij niet langer voor Prins zorgen. Waarschijnlijk heeft het baasje hem vanaf pup gehad. Prins is altijd best lief geweest, alleen met kinderen had hij niet zoveel. Die zijn hem te druk. Prins heeft altijd samengewoond met katten en dit ging prima.

Eenmaal bij ons was Prins wat chagrijnig en happerig. Hij was behoorlijk moe en had niet heel veel begeleiding gekregen in zijn leven. Wel is hij nog best actief voor zijn leeftijd. Na bijgeslapen te hebben en lekkere wandelingen gemaakt te hebben, ontdooide Prins steeds meer en werd hij steeds vrolijker en liever. Onverwachte bewegingen zijn daardoor minder bedreigend geworden en hij loopt prima mee aan de lijn, zowel alleen als in een groep. Prins wordt binnenkort gecastreerd en dan wordt zijn gebit ook meteen gereinigd, wat hoognodig is.

Prins zoekt een rustig gezin of persoon waar hij nog lekkere wandelingetjes kan maken en in huis ook goed begeleid wordt, zodat hij zichzelf niet overbelast, maar juist lekker durft te gaan slapen. Prins zou het liefst enigshond zijn. Katten zijn geen probleem. We plaatsen Prins niet bij kleine kinderen. Rustige kinderen vanaf 16 jaar zou eventueel kunnen. We zoeken een plek waar Prins onbezorgd zijn oude dag met verslijten.

Jack Russell

Reu - wordt nog gecastreerd

13/08/2008

Klein