Shiloh Geadopteerd

Lieve, vrolijke, grappige meid.

Shiloh werd als pup op straat gevonden in Spanje door haar eerste eigenaar. Later belandde zij in een Spaans asiel. Shiloh werd vervolgens door een stichting naar Nederland gehaald en hier geplaatst. Na een tijdje werd haar baasje ziek en moest de stichting op zoek naar een ander huisje voor Shiloh. Ze werd twee keer geplaatst, maar die plaatsingen verliepen niet succesvol. Op het eerste adres viel Shiloh uit naar honden en onbekend bezoek. Bij de tweede plaatsing bleek Shiloh Leishmania te hebben, deze was onbehandeld gelaten en ze werd er dus ziek door. Op dit adres kon Shiloh ook wel eens uitvallen naar bezoek en na een licht hapincident heeft de stichting haar opgehaald en bij ons afgestaan.

Bij ons was Shiloh in het begin wat terughoudend naar vreemde mensen, maar ze was dan ook flink overprikkeld en vooral heel erg moe. Nadat ze flink bijgeslapen had en had ervaren dat wij haar veilig houden, wat er ook gebeurd, ontwikkelde Shiloh zich al gauw tot een vriendelijke, makkelijke, gemoedelijke hond. Ze loopt keurig aan de lijn, zowel alleen als in een groep. Ze reageert buiten nergens op en is heel sociaal naar andere honden. Ze pakt gauw een moederrol op zich bij jonge honden. Wanneer Shiloh je vertrouwt, zie je de band echt groeien en wordt ze je beste vriendin. Momenteel heeft zij geen enkele last van haar Leishmania en krijgt zij dus ook geen medicijnen hiervoor. Wel hebben we in het verleden ervaren dat wanneer zij er wél last van heeft, het makkelijk onder controle te krijgen is met haar medicatie.

Shiloh is een kalme hond met een matig energieniveau. Ze zoekt dus een relaxt huishouden, waar er niet al te gek gedaan wordt, maar wat ze dagelijks lekkere wandelingen krijgt en verder veel mag chillen. Ze kan prima bij andere honden of dieren geplaatst worden (katten en knaagdieren zal wellicht even wat extra begeleiding nodig hebben in het begin) en ook met kinderen heeft ze geen problemen. Mits ze maar genoeg slaapt krijgt per dag en dan ook echt met rust gelaten wordt. Wie gunt deze relaxte meid een mooi leven?

Kruising

Teef - gesteriliseerd