Tyco Geadopteerd

In Training

Tyco is een hond met een pittig verleden. Hij woonde in een huis met 3 andere honden, een aantal katten en 3 kinderen en kreeg nooit de sturing die hij zo nodig heeft. Hierdoor raakte hij ontzettend gestrest en kon hij naar onbekende mensen of kinderen happen. Hier werd hij dan weer op een verkeerde manier voor gestraft. Het hele leven was voor Tyco dus chaotisch en onlogisch en zijn vertrouwen in mensen daalde hierdoor ook enorm.

Tyco staat bij ons momenteel in training en leert steeds meer mensen vertrouwen. Ook leert hij de wereld ontdekken, iets wat hij zijn hele leven ook te weinig gedaan heeft. Tyco is, als hij je kent, een ontzettend lieve hond, maar hij heeft duidelijke sturing en begrenzing nodig.

Tyco heeft momenteel een hele slechte loopbeweging in zijn achterhand. Wij hebben van zijn heupen, rug en ellebogen foto's laten maken en deze zien er meer dan keurig uit. Hij loopt waarschijnlijk zo slecht, omdat hij veel spanningen met zich meedraagt. Door middel van training zullen wij er voor zorgen dat Tyco beter leert ontspannen, waardoor hij ook soepeler zal gaan lopen.

Labrador Retriever

30/06/2009