Victor Geadopteerd

Aanhankelijke, actieve, knuffelige en speelse kater.

Victor is in juli 2023 samen met 18 andere katten vanuit Spanje naar Nederland gekomen. Zij kwamen van een asiel in Spanje waar zij allemaal samen leefden.

Bij binnenkomst was moest Victor gelijk in quarantaine want wat dit kereltje voelde zich door de reis ontzettend slecht. Op dit moment heeft Victor hier nog last van, maar met de juiste zorg gaat het al een stuk beter. Hij wordt nog niet geadopteerd totdat hij helemaal beter is, al kunnen we niet zeggen hoe lang dit nog gaat duren. Er mag wel gebeld worden als er interesse is in deze leukerd! Victor hoopt maar dat al dat gedoe snel voorbij is, hij wil veel liever lekker ravotten en knuffelen! ;) Met zijn miauwtjes laat hij ons weten dat hij aaitjes op zijn kop wilt krijgen. Hij duwt zijn zijkant tegen je hand aan en loopt heen en weer. Hij is een nieuwsgierige kat en spelen… dat kan hij als de beste. De balletjes vliegen alle kanten op!

Victor laat ons door zijn knuffelige karakter zien dat een tuin niet per se nodig zal zijn, zolang hij binnen genoeg bezigheden heeft.

Europese Korthaar

Kater - gecastreerd