Help ons

black white and brown bernese mountain dog lying on white textile

Zonder jouw hulp zijn we nergens!

Stichting Animal's Faith is een ANBI stichting. Wij hebben dus geen winstoogmerk. Alles dat wij gedoneerd krijgen, investeren we direct weer in onze dieren. Ons bestuur vraagt niet eens een onkostenvergoeding, omdat ze met dat geld liever dieren helpen. Natuurlijk is jouw steun hierbij ontzettend hard nodig. Je kunt ons fysiek, met middelen of financieel helpen. Alle hulp is welkom! Lees hieronder op welke manier je ons allemaal kunt helpen:

Snel & krachtig

Word vriend van de stichting!

• Doneer een vast bedrag per maand
  • Stel dit automatisch in bij je bank
  • Elk bedrag is welkom!
  • Help ons zo dierenartsrekeningen, voer, huur, reparaties, producten etc. te bekostigen!

Duurzaam

Word vrijwilliger in het asiel!

• Help minstens 4 uur/week mee
  • Bij de honden, katten of beide
  • Kans op doorgroeimogelijkheden!
  • Werken vanuit thuis? Ondersteun ons in onze social media en/of het telefoonteam

Handig & gemakkelijk

Doneer spullen die je niet meer gebruikt!

• Kleding of zolder opruiming?
  • Kleding/schoenen/tassen, etc.
  • Honden- & kattenvoer (droog & nat)
  • Lakens, handdoeken, fleecedekens (geen kussens, matrassen (m.u.v. babymatrassen), dekbedden)