Cairo

Knappe, zachtaardige, vrolijke jongen.

Hoe Cairo zo vrolijk is, is ons af en toe een raadsel, want hij werd in een verschrikkelijke staat door de politie bij ons binnengebracht. Cairo komt uit een situatie waar huiselijk geweld werd gepleegd en waar de honden uitgehongerd werden. Hij was broodmager bij binnenkomst. Zo erg zien wij het niet vaak. In het huis leefden nog 2 honden, waarvan één er helaas zo slecht aan toe was, dat hij direct is ingeslapen om hem uit zijn lijden te verlossen.

Cairo geniet met volle teugen in ons asiel: elke dag wandelen, de wereld zien, lieve mensen om hem heen, maar vooral; elke dag lekker eten. Ondanks alles dat Cairo heeft doorstaan, is hij de goedheid zelve. Hij is lief voor alle mensen die hij ontmoet en kan uitstekend met andere honden overweg. Soms is hij nog wat lomp en onstuimig, maar dat heeft vooral met zijn jonge leeftijd te maken. Cairo is al 7kg aangekomen bij ons en ondertussen goed op gewicht. Dat wil hij zo houden natuurlijk!

We zoeken een leuk, sportief baasje voor Cairo, met of zonder andere honden. Katten vindt hij nog wat vreemd, maar met genoeg tijd en geduld zou hij daar ook wel mee kunnen leven. Kinderen zijn geen probleem voor deze jongen. Hij speelt graag een potje voetbal of andere spelletjes met ze. Zoek jij een sociale, actieve hond? Dan kon Cairo wel eens een goede match zijn!

Belangrijke kenmerken van Cairo zijn:

Energielevel: hoog

Intelligentie: gemiddeld

Zelfvertrouwen: gemiddeld

Zelfbewustzijn: gemiddeld

Vasthoudendheid: hoog

Het is bij een adoptie belangrijk dat je zelf in de kenmerken hoger dan of gelijk aan de hond die je wil adopteren scoort, om ervoor te zorgen dat er een passende match uit kan voortvloeien.

Ras: Mechelse Herder
Geslacht: Reu - gecastreerd
Geboortedatum: 06/01/2021
Bevelen: Zit, af, kom hier, in de mand, nee, rustig, blijf
Zindelijk: Ja
Keuring: Gevaccineerd, gechipt, ontwormd
Kan mee in de auto: Ja

0,00 € 0.0 EUR 0,00 €

Ter Adoptie

• Reageert op andere honden
  • Kan bij kinderen 0-7 jaar
  • Kan bij kinderen 7-14 jaar
  • Kan bij kinderen 14-21 jaar
  • Kan bij katten
  • Formaat
  • Hoeveelheid sturing nodig

Deze combinatie bestaat niet.

Reageert op andere honden: Nee, bij niemand
Kan bij kinderen 0-7 jaar: Ja
Kan bij kinderen 7-14 jaar: Ja
Kan bij kinderen 14-21 jaar: Ja