Ella

Lieve, verlegen meid.

Ella is weggehaald bij een broodfokker, waar ze haar hele leven in een schuur puppy’s heeft moeten produceren. Ze kende niks van de wereld en was dan ook erg bang in het begin. Dankzij de steun van onze andere asielhonden en de begeleiding van onze trainers, gaat het gelukkig elke dag beter met deze lieve meid. Ook is ze ondertussen grotendeels zindelijk, wat ze haar hele leven niet heeft gekend.

Ella zoekt een niet te druk huishouden, waar ze de begeleiding krijgt om steeds wat stoerder te worden. Het zou perfect voor haar zijn als er al een andere, zelfverzekerde hond in huis was, zodat ze die als voorbeeld kan nemen. Ella kan prima bij andere dieren geplaatst worden, kinderen zijn ook geen probleem, mits ze niet te druk en luid zijn, want daar kan ze nog van schrikken.

Zoek jij een lief, zachtaardig meisje? Kom dan zeker eens kennismaken met Ella.

Belangrijke kenmerken van Ella zijn:

Energielevel: gemiddeld

Intelligentie: laag

Zelfvertrouwen: laag

Zelfbewustzijn: gemiddeld

Vasthoudendheid: gemiddeld

Het is bij een adoptie belangrijk dat je zelf in de kenmerken hoger dan of gelijk aan de hond die je wil adopteren scoort, om ervoor te zorgen dat er een passende match uit kan voortvloeien.

Ras: Tibetaanse Terrier

Geslacht: Teef - gesteriliseerd

Geboortedatum: 07/12/2017

Bevelen: Zit, af, kom hier, in de mand, nee, rustig, blijf

Zindelijk: Ja

Keuring: Gevaccineerd, gechipt, ontwormd

Kan mee in de auto: Ja

0,00 € 0.0 EUR 0,00 €

Ter Adoptie

• Reageert op andere honden
  • Kan bij kinderen 0-7 jaar
  • Kan bij kinderen 7-14 jaar
  • Kan bij kinderen 14-21 jaar
  • Kan bij katten
  • Formaat
  • Hoeveelheid sturing nodig

Deze combinatie bestaat niet.

Reageert op andere honden: Nee, bij niemand
Kan bij kinderen 0-7 jaar: Ja
Kan bij kinderen 7-14 jaar: Ja