Floortje

Lieve meid die tijd nodig heeft.

Floortje is een tijd geleden samen met haar zusje Doortje afgestaan omdat hun baasje niet meer voor hun kon zorgen in verband met ziekte. Ze waren allebei erg lief, maar verlegen bij nieuwe mensen. Zowel Floortje als Doortje waren vrij snel geadopteerd.

Sinds maart 2024 is Floortje echter weer terug in ons asiel. In het vorige huisje ervaarde zij stress, waardoor ze niet happy was. Daarom gaan wij opzoek naar een nieuw baasje. Floortje is een erg lieve poes die van aaien en knuffelen houdt. Let op, dit laat zij pas zien zodra zij gewend is. Floortje heeft ook hier in het asiel echt even de tijd nodig om te wennen. Zij verstopt zich nu nog. Verder heeft Floortje geen tuin nodig, gezien haar rustige karakter. Andere katten zijn geen probleem voor haar.

Aangezien Floortje tijd nodig heeft om te wennen, plaatsen we haar enkel bij kinderen vanaf een jaar of 12. Het is nog niet bekend of Floortje met honden samen gaat. Floortje is opzoek naar een rustig huisje waar zij weer volledig kan ontpoppen tot de lieve meid die zij is!

Ras: Europese Korthaar
Geslacht: Poes - gesteriliseerd
Geboortedatum: 01/08/2020
Keuring: Gevaccineerd, gechipt, ontwormd
Kan bij kinderen: Ja
Kan bij honden: Nee
Kan bij katten: Ja

0,00 € 0.0 EUR 0,00 €

Ter Adoptie

• Kan bij katten
  • Kan bij honden
  • Kan bij kinderen 0-7 jaar
  • Kan bij kinderen 7-14 jaar
  • Kan bij kinderen 14-21 jaar

Deze combinatie bestaat niet.

Kan bij katten: Ja
Kan bij honden: Nee