Poes

Lieve, rustige dame op leeftijd

Dit is Poes, een 12-jarige poezendame. Poes is in februari 2024 naar Stichting Animals Faith gebracht. Ze had bij haar vorige baasje last van stress. Dit uitte zich in ongewenst plasgedrag en grommen naar de kinderen. Natuurlijk voor alle partijen een vervelende situatie. Hier in het asiel zien we dat Poes, op haar oude dag, weer tot rust is gekomen. Zij doet haar behoefte netjes op de kattenbak. Poes heeft waarschijnlijk door de stress blaasgruis opgelopen en krijgt hier op het moment speciale voeding voor. Wij zien in Poes een hele lieve, rustige poes. Ze komt naar je toe om knuffels en kopjes te vragen. Ze is opzoek naar een rustig huisje, zonder kinderen. Wij weten niet hoe Poes op honden reageert. Met andere katten gaat het prima.

Ras: Europees korthaar

Geslacht: Poes - gesteriliseerd

Geboortedatum: 09/05/2012

Keuring: Gevaccineerd, gechipt, ontwormd

Kan bij kinderen: Nee

Kan bij honden: Ja

Kan bij katten: Ja

0,00 € 0.0 EUR 0,00 €

Ter Adoptie

• Kan bij kinderen 0-7 jaar
  • Kan bij kinderen 7-14 jaar
  • Kan bij kinderen 14-21 jaar
  • Kan bij katten
  • Kan bij honden

Deze combinatie bestaat niet.

Kan bij kinderen 0-7 jaar: Nee
Kan bij kinderen 7-14 jaar: Nee