Zonder vrijwilligers gaat het niet...

En zo is het maar net. Zonder de steun van onze vrijwilligers, kunnen wij veel minder voor de dieren betekenen dan wij graag zouden willen. Daarom is hulp altijd welkom! Heb je minstens 4 uur per week de tijd om ons te helpen en werk je graag met of voor dieren? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Wij zijn op zoek naar allerlei soorten vrijwilligers; je hoeft echt niet al ervaring te hebben met honden of katten en zelfs met een kattenallergie ben je bij ons nog altijd van harte welkom. Ook als je bang bent voor honden, maar toch je steentje bij wil dragen, is er genoeg werk voor je.

Wij bieden onze vrijwilligers de mogelijkheid tot doorgroeien en gratis trainingen en geven je bergen met kennis over huisdieren! Er is meer dan genoeg ruimte voor eigen inbreng en creativiteit.

Hieronder vind je een aantal vrijwilligersvacatures. Denk je dat je ons met één of meerdere functies kan helpen, stuur ons dan een mailtje ! Je mag dan een halve dag meelopen om te kijken hoe je het bij ons vindt.

Hopelijk tot gauw!

Neem contact met ons op!

Honden- en Kattenverzorger

De verblijven schoonmaken

Honden binnen en buiten zetten

Het pand schoonmaken en opknappen

De honden voeren en/of het voer klaarzetten

Medicatie klaarzetten of toedienen

Honden en katten borstelen en nakijken

De honden uitlaten op de Animal's Faith wijze

Zorgen dat alle spullen op de juiste plek staan en blijven

Goede hygiëne in acht nemen!

Gedoneerde spullen sorteren en opruimen

Klusser

Reparaties

Verven