Over ons

Stichting Animal's Faith is in 2015 uit een grote passie voor dieren ontstaan. Vanwege de grote inzet en gedragskennis die er aanwezig is binnen het team, kunnen honden die elders niet meer terecht kunnen vanwege hun problematische gedrag, hier wel terecht en gerehabiliteerd worden.
Elk dier is voor ons even belangrijk. Dat de maatschappij onze dieren niet altijd begrijpt of wil begrijpen, is voor ons nooit een reden het dier te laten vallen.

Ons gedreven team bestaat uit:

Liz Wolting

Liz is de eigenaresse, gedragstherapeute en de voorzitster van Stichting Animal’s Faith. Stichting Animal’s Faith is opgedragen aan Suzi, Liz haar eerste eigen hond, ook een herplaatsertje. Suzi ligt aan de basis van de kennis die Liz nu bezit, en heeft haar honden veel kunnen leren over stabiliteit en rust. Kai, Challa, Maximus, Lyra, Sam en Lilly hebben deze taken nu van haar overgenomen en vormen een roedel van therapiehonden die Liz inzet in haar dagelijks werk.

Opleidingen

2003 - 2006: Diergeneeskunde, Universiteit Gent
2006 - 2007: Agro- en Biotechnologie, HBA Melle
2008 - 2009: Thuisstudie NTI Dierenartsassistente
2010 - 2011: Uitbater honden- en kattenpension, avondcursus Syntra Hasselt
2012: Honden- en kattenbesluit, LOI, thuisstudie

Werk

Gewerkt op meerdere maneges
Gewerkt bij een dierenwinkel met hondentrimsalon
Meegelopen bij meerdere dierenartsen
Gewerkt als groom op een springstal in België
Vrijwilligerswerk bij het vogelopvangcentrum in Merelbeke
Gewerkt bij een dierenspeciaalzaak, de Zoomart in Gentbrugge/Melle
Gewerkt bij een hondenasiel met tevens paarden, Animal Trust in Melle
Gewerkt bij hengstenhouderij De Brabander in Sint-Niklaas
Gewerkt bij Dierenziekenhuis Limburg als dierenartsassistente in Neerbeek
Gewerkt bij Hagenbeck Stables te Wijnandsrade als personal assistant en dierenartsassistente

Anna Mori

Anna is in 2019 bij Stichting Animal's Faith terecht gekomen, omdat ze een hond bij ons wilde adopteren en later bij ons bedrijf voor gedragstherapie voor een hond uit een ander asiel. Omdat ze onze hulp zo geweldig vond en hier zoveel van had geleerd én ze zich volledig kon vinden in de visie van het bedrijf, kwam ze bij ons werken als vrijwilliger. Dit deed ze zo goed en vol overgave, dat ze in 2020 in dienst bij Animal's Faith kwam.

De passie die Anna voor dieren heeft is geheel in lijn met de normen en waarden van onze stichting, dus een functie is het bestuur was enkel een logisch gevolg. Anna is penningmeester van onze stichting en regelt dat het onze dieren nooit aan iets ontkomt. Ze zet zich 24/7 in voor onze dieren. Naast Kylo, een Amerikaanse Stafford uit een ander asiel, heeft Anna ook drie honden van de stichting geadopteerd. Ella, Kane en Drogo leven met haar en haar man samen.

Maria Fallenius

Maria begon in 2020 bij Stichting Animal's Faith als vrijwilliger te werken. Snel werd duidelijk dat Maria een goed gevoel heeft voor honden en dat ze zich met hart en ziel inzet voor onze asiel honden en katten. Omdat ze als vrijwilliger zoveel had geleerd én ze zich volledig kon vinden in de visie van het bedrijf, kwam ze in 2021 in dienst bij Animal's Faith.

De passie die Maria voor dieren heeft is geheel in lijn met de normen en waarden van onze stichting, dus een functie is het bestuur was een logisch gevolg als wij 2022 op zoek zijn geweest voor een nieuwe bestuurslid. Maria is secretaris van onze stichting. Ze zet zich 24/7 in voor onze dieren. Maria heeft met Hoppas en Lizzy twee honden van de stichting geadopteerd en neemt vaak een asielhond voor extra training in huis.