Pip

Lieve, gevoelige meid opzoek naar een ervaren en geduldige kattenkenner.

Dit is Pip. Ze is een 5-jarige poes. Pip is in april 2024 in het asiel gekomen, omdat er geen match meer was tussen de oude baas en zij. Pip had last van stress en heeft toen uit paniek haar baasje aangevallen. We denken dat Pip graag naar buiten wilde en daarom haar frustratie op haar baasje heeft geuit. In het asiel zien we dat Pip heel alert is op de omgeving. Ze is gevoelig en heeft behoefte aan rust. Ze komt in het asiel graag buiten en houdt ook van spelen. Aaien vindt Pip prima. Oppakken vindt ze niet leuk. Pip kan soms door overprikkeling naar je blazen, maar hier in het asiel heeft ze niemand pijn gedaan. We zien dat Pip echt gebaat is bij rust. Ze is stressgevoelig. Daarom zoeken we een ervaren en geduldige kattenkenner die Pip alle tijd wilt geven. Dan laat Pip zichzelf namelijk van haar beste kant zien! Pip kan prima met honden en kinderen. Andere katten vindt zij spannend.
Pip heeft in het verleden blaasstenen gehad, waaraan ze is geopereerd. Ze krijgt daarom op het moment een half struvietsupplement per dag. Ze is verder gewoon netjes zindelijk.

Ras: Europese korthaar
Geslacht: Poes - gesteriliseerd
Geboortedatum: 21-09-2019
Keuring: Gevaccineerd, gechipt, ontwormd
Kan bij kinderen: Vanaf 14 jaar
Kan bij honden: Ja
Kan bij katten: Nee

0,00 € 0.0 EUR 0,00 €

Ter Adoptie

• Kan bij kinderen 0-7 jaar
  • Kan bij kinderen 7-14 jaar
  • Kan bij kinderen 14-21 jaar
  • Kan bij katten
  • Kan bij honden

Deze combinatie bestaat niet.

Kan bij kinderen 0-7 jaar: Nee
Kan bij kinderen 7-14 jaar: Nee
Kan bij kinderen 14-21 jaar: Alleen met genoeg sturing en tijd
Kan bij katten: Alleen met genoeg sturing en tijd