Face Geadopteerd

Zelfverzekerde, stabiele, niet snel bewogen hond.

Face is een rasechte Sarplaninac, oftewel een Macedonische herder. Deze honden kenmerken zich door hun rust en stabiliteit. Het zijn echte oerhonden, die werken op rust en respect en weinig hebben met instabiliteit. Dit is precies waardoor het misliep bij Face haar vorige baasje. Na een scheiding kreeg mevrouw het zwaar te verduren, waardoor ze haar stabiliteit verloor en daarmee Face haar respect. Face begon hierdoor buiten uit te vallen naar andere honden aan de lijn en werd ongehoorzaam in het algemeen.
Omdat de situatie van mevrouw de komende tijd niet zou gaan verbeteren, is er besloten om Face bij ons af te staan.

Bij ons laat Face haar prachtige stabiele karakter meteen zien. Ze is nergens van onder de indruk en de onzekere honden voelen zich heel prettig bij haar. Ze loopt keurig aan de lijn en kijkt niet op of om wanneer we andere honden passeren.

Face zoekt dan ook een stabiel gezin, zonder veel heen en weer vliegende emoties. Ze kan prima bij kinderen geplaatst worden of bij een andere hond.

Sarplaninac

Teefje - gesteriliseerd