Hummer Geadopteerd

Lieve, vrolijke lobbes.

Hummer is als pup gekocht door zijn vorige baasjes. Hummer woonde samen met 2 kleine kinderen en 2 andere kleine hondjes en was daar ontzettend lief tegen. Helaas was dit allemaal een beetje te veel en te druk voor de baasjes en waren zij hierdoor niet echt in staat om hem de sturing en beweging te geven die hij nodig had. Dat maakte dat Hummer vaak in de bench in de schuur werd gezet, omdat de baasjes het overzicht soms kwijtraakten. Hierdoor werd er melding bij de LID gedaan. In samenspraak met de LID is er toen besloten dat het gezien de omstandigheden beter was om Hummer bij ons af te staan, zodat hij een huisje kon vinden waar er meer tijd en aandacht aan hem besteed kon worden.

Eenmaal bij ons viel het ons direct op hoe kalm en sociaal Hummer is voor zijn leeftijd. Hij is echt vreselijk lief voor alle mensen en andere honden. Hij loopt ondertussen perfect aan de lijn, zowel alleen als samen met andere honden. Hij geniet van de dagelijkse wandelingen en van knuffelen. Zoals veel wordt gezien bij Bully's met deze kleur, heeft ook Hummer wat allergieën . Hij krijgt daarom glutenvrij voer en doet het daar goed op. Soms heeft hij nog wat last van een seizoensgebonden allergie, waardoor hij gewassen moet worden met een speciale shampoo. Hummer reageert niet op passerende honden of andere dieren. Hij wordt nog gecastreerd voordat hij geadopteerd wordt.

Hummer is een echte gezinshond die graag in huis met kinderen zou leven. Een andere hond erbij zou kunnen, andere dieren in overleg. We zoeken een huishouden voor Hummer waar hij dagelijks lekkere wandelingen mag gaan maken en in huis vooral veel mag chillen en relaxen. Mensen die op de juiste momenten de juiste sturing bieden, waardoor Hummer ook zo lief en relaxt blijft.

American Bully XL

01/05/2018