Inga Geadopteerd

Lieve, vriendelijke, rustige, beetje verlegen meid.

Inga is door haar vorige eigenaren geadopteerd uit het buitenland toen ze een jaar of 2 oud was. Inga is altijd een lieve, makkelijke, vriendelijke hond geweest en de baasjes liepen dan ook niet tegen problemen met haar aan, behalve dat ze soms blafte naar kleine hondjes. Helaas werd het bazinnetje ernstig ziek en daardoor was er te weinig tijd voor Inga. Met pijn in hun hart is dan ook besloten Inga bij ons af te staan, zodat Inga een fijne tijd heeft ondertussen en lekker veel aandacht en wandelingen krijgt.

Bij ons is Inga net zo lief als dat ze thuis was. Op kleine honden reageert ze hier totaal niet. Ze is zelf wat onzeker met momenten en daarom vindt ze honden met een sterk karakter, zoals Husky's of Akita's vaak hebben, soms wat spannend. Daar kan ze dan een keer naar blaffen als ze niet aangelijnd is. Verder is ze super lief, wandelt perfect mee aan de lijn, zowel los als in een groep. Ze reageert niet op passerende honden en is vooral heel kalm. Inga is geen hond die heel druk wordt bij eerste ontmoetingen, ze houdt haar hoofdje koel en onderzoekt alles rustig.

We zoeken voor Inga dan ook een leuk gezin, waar ze lekker haarzelf kan zijn. Een gezin dat geen drukte van een hond verwacht, maar lekker in haar kalme flow mee wil gaan. Inga kan bij een andere hond geplaatst worden, mits deze ook lekker kalm is. Andere dieren en kinderen zijn ook geen probleem.
Inga is een prima beginnershond.

Kruising Labrador

Teef - gesteriliseerd