Seven Geadopteerd

Lieve, kalme meid.

Seven is als puppy bij haar eerste baasjes terechtgekomen. Hier woonde ze samen met een ander teefje van dezelfde leeftijd. Dit ging heel lang goed, maar naarmate ze ouder werden ontstond er steeds meer spanning tussen beide honden, doordat deze te weinig begeleiding kregen. De baasjes stonden helaas niet open voor training en daarom is besloten Seven bij ons af te staan.

Eenmaal hier zagen we dat Seven een enorme goedzak was, maar dat ze soms wat moeite had om na een spannende situatie weer helemaal tot rust te komen. We zijn met haar gaan trainen en ze ging ontzettend snel vooruit en werd steeds stabieler en kalmer. Ze loopt nu keurig aan de lijn, zowel alleen als in een roedel. Ze is heel sociaal naar andere honden, al vindt ze instabiele energieën van andere honden soms nog wat moeilijk en heeft ze hier dus wat hulp van mensen bij nodig. Dit geldt dan met name voor kleine en drukke hondjes. Verder is ze heel sociaal naar mensen en kinderen. Ze heeft geen hoog energieleven en houdt wel van een lekker lui, bourgondisch leventje.

Seven is op zoek naar een leuk gezin dat samen met haar de wereld gaat ontdekken en waar ze samen mee kan genieten van het leven. Ze kan prima geplaatst worden bij andere honden (liefst reuen) en kinderen, mits deze ook kalm zijn. We plaatsen Seven niet bij katten of andere kleine dieren, omdat dit te instabiele en vluchtige energieën voor Seven zijn en ze dan jachtgedrag kan gaan vertonen.

Amerikaanse Bulldog

Teef - gesteriliseerd