Smoke Geadopteerd

Lieve, kalme lubbes.

Smoke heeft van jongs af aan samen met zijn moeder in Amerika gewoond bij een man. Zijn baas zat bij het leger en werd in Nederland gestationeerd. Smoke is toen meegekomen maar zijn moeder niet. Smoke is altijd een hele lieve hond geweest en kon met iedereen goed overweg. Zijn baasje moest helaas weer terug naar Amerika en mocht Smoke niet meenemen. Hij was daarom genoodzaakt om hem af te staan en is hem naar ons komen brengen.

Smoke is een hele lieve hond die soms een beetje lui kan zijn. Het is dan ook heel goed voor hem als hij wat uitgedaagd wordt tijdens een wandeling, zodat deze interessant voor hem blijft. Smoke heeft natuurlijk al wat afgereisd in zijn leven maar we hebben gemerkt dat hij nieuwe situaties toch nog wat spannend vindt. Met de juiste begeleiding kan hij echter wel goed kalm blijven.
Smoke kan ook hier goed met alle honden en mensen omgaan en loopt keurig mee in een roedel. Toen Smoke hier net was, was hij nog wat druk. Hierdoor heeft hij zijn staart helaas opengeslagen en nadat deze niet goed wilde helen heeft onze dierenarts besloten de staart van Smoke volledig te amputeren. Hier heeft hij gelukkig verder geen last van. Hij kwispelt nog net zo hard als voorheen, alleen schud zijn lijf nu wat meer mee.
Smoke lijkt wat last van allergieën te hebben. Hij krijgt nu ander voer en wij zalven zijn pootjes en dit geeft hem duidelijk verlichting. Uiteraard is het wel wat om rekening mee te houden in de toekomst.

Smoke is op zoek naar een gezin dat net zo chill is als hij en op die chille manier toch nieuwe plaatsen wil ontdekken. Zolang alles maar relaxt, zonder stress gebeurt. Uiteraard heeft Smoke net als elke andere hond in huis zijn rust goed nodig. Hij kan prima geplaatst worden bij andere honden en kinderen, mits deze ook van een relaxt leven houden.

American Bully

04/01/2015